GAUR/HOY: Marcelo Expósito on Glenn Gould

March 6th, 2008

AUTOESKOLA
ARTISTA IZATEKO MODUAK / MODOS DE SER ARTISTA

MARCELO EXPÓSITOK GLENN GOULD AURKEZTEN DU
MARCELO EXPÓSITO PRESENTA A GLENN GOULD

GAUR, OSTEGUNA HILAK 6 / HOY, JUEVES 6. 20:30
ANTI liburudenda Bilbao

Autoeskola urte batean zehar eginiko bilera ezberdinen ondorioz, lan talde bilakatu da. Orain jendaurrean aurkezten da, esperientzia artistikoa dela eta hartu-emanerako leku bat sortu nahiean; hartu-eman hau parte hartzaile guztien disposizio desinteresatuan oinarritua izango dela ulertuz, eta beti ere esperientzia hauen inguruko formulazio komunikagarri eta trukagarriak bilateko xedearekin. Hausnarketa teoriko bat hortaz, jarduera artistikoaren berezitasunaren muinetik.
Bigarren aurkezpen honetan Marcelo Expósito Glenn Gould pianojolearen lan birtuosoaz mintzatuko da.

Autoeskola se ha configurado como un grupo de trabajo a lo largo de un año de reuniones. Ahora se presenta en público, con la intención de generar un espacio de intercambio alrededor de la experiencia artística; intercambio siempre entendido desde la disposición desinteresada por parte de todos los que participen en ella, y con vocación de encontrar fórmulas comunicables y compratibles de dicha experiencia. Una refelxión teórcia entendida, por tanto, desde la performatividad específica de la práctica del arte.
En esta segunda ocasión el artista invitado es marcel Expósito, que nos hablará del trabajo del virtuoso de la obra del pianista Glenn Gould.

Leave a Reply